REKLAMAČNÍ ŘÁD
společnosti IP Logistics s.r.o. se sídlem Horymírova 580, Frýdek-Místek, PSČ 73801, IČ: 27765661
Reklamační řád stanovuje postup při uplatnění nároků z vad zboží.
Týká se reklamací z důvodu kvality, druhu nebo počtu dodaného zboží.
I.
Při převzetí zboží je nutné zásilku řádně zkontrolovat, zvláště pokud se jedná o křehké zboží, zejména o hliníkové rámečky.
V případě jakéhokoli poškození přepravního obalu je nutné s přepravcem písemně sepsat výhradu k převzetí zásilky, následně provést kontrolu obsahu zboží
a v případě zjištění poškození zboží sepsat s přepravcem reklamační protokol.
V případě, že je zřejmé, že je v balíku (i při nepoškozeném obalu) rozbité sklo, zásilku nepřebírat
Reklamaci je nutno uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení zásilky, tak aby mohla být reklamace správně posouzena a vyřízena.
Reklamaci zakoupeného zboží lze uplatnit telefonicky na tel. 725617097, mailem na ..........................
Místem pro uplatnění reklamace zakoupeného zboží přes zásilkový obchod je provozovna ve Frýdku-Místku, na ulici Horymírova 580
Při nahlášení reklamace je nutné uvést číslo faktury, název sortimentu, důvod reklamace (u vadného zboží specifikovat, jakým způsobem se vada projevuje) a požadavek na způsob vyřízení.
Je nutné zaslat fotodokumentaci reklamovaného zboží mailem na ..............................
Vyžaduje-li reklamace posouzení zboží, kupující zajistí doručení zboží na provozovnu
Zboží k vrácení zpět musí být kompletní (pokud není dohodnuto jinak), ve vhodném
obalovém materiálu, jež vyhovuje přepravním požadavkům daného zboží, nejlépe v
původním obalu a musí být před vrácením skladováno tak, aby nedošlo k jeho poškození.
II.